Utmanad

Jag har äntligen fått den här utmaningen! Den enda jag har varit sugen på av utmaningar jag sett hittills...

Jag har blivit utmanad av 
IDA.
Utmaningen:

1. Gå in i mappen mina bilder
2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
4. Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
5. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.



Den här bilden är från i somras då vi hade en liten reunionfest med gymnasieklassen hemma hos Sofie. Från veänster ser vi Håkan Gustafsson, Sofie "Dofen" Bergman och Cecilia Andersson. Det var en trevlig kväll. Avslappnad stämning, många historier från gymnasietiden och sen grymt dansande på statt som avslutning på det.


JAG UTMANAR:
LINN - ERIKA - FRIDA - JESSICA - KAROLINA - MARY


 Bonusbild: Cissi och jag på dansgolvet.

Kommentarer
Postat av: jessica



A-kassorna måste betala ut hur mkt pengar som helst nu till alla i sverige nästan. Helt tragiskt.

Tack för tipset:D Där skulle det ju gå att jobba :)



Det var faktiskt en rolig utmaning:)

Vad roligt att du tycker det:) Det är bara det att jag blev så less på luggen så snabbt och det tog ett tag att växa ut den igen. men ska fundera vidare på det=)

Postat av: Linn

Åh vad kul :)



Tack!

2009-02-10 @ 22:36:57
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad kul att du tog tag i utmaningen :) Riktigt rolig faktiskt!

2009-02-10 @ 23:37:23
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: jessica

Ja det är så tragiskt nu att det inte är sant!

Tack för tipset :D Men dom han ta bort ansökningslänken på ams:/ så jag han inte ens söka.



Tack, då ska jag överväga luggen ännu mera :)

2009-02-11 @ 19:59:35
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: LIZa

snygg dansbild=) hur är läget i skellefteå nuförtiden då??vilka fina färger du har på bloggen.....du e för duktig du!



yes, filippinerna blir det snart...längtar!ska bli spännande.

sköt om diga, kramar liza

2009-02-12 @ 14:38:52
Postat av: Erika

ok,sag detta nu....gav mig lite motivation att skriva lite i bloggen igen.....dock ej idag. Kram.

2009-02-17 @ 23:43:08

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback