Grattis Mamma!

Grattis till Mamma som fyller år idag. Hon leve... hurra, hurra, hurraaaaa!

I övrigt så har jag bytt ut min mellanstadie-header med stjärnor till en något enklare och renare och snyggare header. Tycker fortfarande att hela bloggen känns lite grötig, men jag ska fundera lite på vad jag vill göra. Ikväll vill jag inte göra nåt mer alls. Jag har tokont i nacke/huvud/käkar - kommer som ett brev på posten varje kväll nu. Och sen kan jag inte somna när det är så. Lajbans! Eller inte.

Mycket att göra på jobbet så här vid terminsstart. Jobbigt. Jag skulle vilja komma igång med att rensa på kansliet, kasta saker och uppdatera men det verkar aldrig finnas tid över för det. Nu först gäller det att fylla på grupper och skriva ut de sista närvarokorten. Sen är det dags att börja räkna ihop deltagartillfällen osv på de gamla närvarokorten... ett enkelt jobb, men väldigt drygt. Ska bli kul! :D Haha.

Annars då?
Vi firade mamma i söndags. Blev bjudna på godmiddag i Båtvik och tog med oss mormor och morfar dit. Sen igår så var vi på middag hos mormor och morfar och mamma och pappa var också där. Trevligt.

Idag har det inte hänt så mycket. Jobb, middag, rensat lite papper och Two and a half men på datorn.

Nu ska jag försöka slappna av i nacken (omöjligt) och vila innan det är dags för ännu en dag på kontoret!

Love to all!
Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Synd att inte jag kunde va me på födelsedagsmiddagen. men jag får se till att fira mammsen nästa vecka då hon kommer hit. :)

Postat av: Anonym

Tack! Din blogg är jättefin nu! Känns att våren snart är påväg va? ;) Och du, snart ska du få se bilder från La Africa!

2009-01-14 @ 23:18:27

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback