Redan fredag?

Ibland känns det som att alla dagar bara flyter ihop och att alla dagar är jobbdagar. Jag tror bara att det ska fortsätta med jobb, jobb, jobb så långt ögat når. Men nu är det fredagkväll och jag är hemma och det ska jag fortsätta vara hela lördag och söndag också. Fast självklart så kommer säkert nån att ringa från serveringen och behöva hjälp med nåt så att jag får rycka ut. Det har som blivit ett helgnöje nu.

Imorgon blir det lite städning på morgonen (vi är för trötta för att göra det nu). Sen kommer Mattes kusin Tomas hit på dagen. Och på kvällen så blir det lite fest här hemma. Mattias fyller ju nämligen år imorgon - 28! Ojoj, så fort tiden går. Han och Nils ska ha en gemensam födelsedagsfest och bjuda på smörgåstårta. Vi har ingen aning om hur många som ska komma men jag antar att det kommer att bli en halvstökig kväll och framför allt en stökig lägenhet till på söndag. Så då blir väl även söndagsnöjet att städa.

Jag är trött. Nästan jämt. Och egentligen hade jag tänkt ta det lugnt i helgen. Min plan är att jag bara ska gå ut då det är löningshelg. Dels för att spara pengar och dels för att det kanske blir roligare om man är ute mer sällan. Men nu fyller ju faktiskt Matte år! :) Jag tror det kommer att bli väldigt trevligt. Undrar bara vilka man får äran att husera här imorgon?



Jag är peppad på att ge Matte paketet imorgon bitti också. Hoppas han gillar det! :)
Bilden ovan är från sommaren 2005.

Nu ska jag softa lite innan det är dags för sängen.

Hoppas vi ses imorgon!
Kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: Erika

Oj va unga ni såg ut! Ja -det är väl bara att erlänna att vi blir äldre. Jag vågar knappt läsa din blogg längre för jag får så dåligt samvete över att jag inte uppdaterar min.....Kram på dig iallafall!

2009-01-16 @ 23:41:38
Postat av: Ida

Joo alltså jag ska skriva om Afrika, men som du skrev, är lite mycket att smälta allt nu. Har suttit och kollat på bilder. Allt kommer som tillbaka. Men det kommer, jag lovar :) en vacker dag!

Postat av: Mammie

Jag håller med Erika. Ni ser verkligen UNGA ut på fotot. Tänka sej, ni håller på att bli GAMLA. 28 år! Det var jag ju nyss. Kramar!

2009-01-17 @ 15:45:27
Postat av: Julia

GRATTIS MATTE!!! :D Fin bild på mig och dig från förra inlägget! Ikväll sk jag se Mamma Mia och trycka choklad, är SÅ trött!! Sprungit på stan hela dagen! Hoppas ni får kul ikväll!! PUSS

2009-01-17 @ 18:01:37
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Maya

Jag sjöng så fint för Matte imorse, du skulle ha hört. :P

Så fina ni var på bilden. Du passar tydligen i alla hårlängder. :)

Hoppas ni får en trevlig kväll. Jag blev då minsann inte bjuden. Matte hävdar att det är för att jag bor i Sthlm. Jag sa att jag skulle ha kommit om jag fått en inbjudan. Men det fick jag inte, så därför kommer jag inte. ;P hehe

2009-01-17 @ 19:53:23
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback