Skrattar bäst som skrattar sist

Maya, så här skrev du till mig på resedagboken när jag var i NY:

"Igår var jag fyllechaffis åt Matte, Nils och Johnny. Det va rätt kul. Eller rättare sagt så var dom rätt kul! :) Nils vet inte om att han är 23, han trodde han fortfarande var 22. Haha å han som snart är 24. Det va roligt. "

Jag minns att du själv hade liknande problem för nån månad sen när vi pratades vid i telefon :)

"Ja, men jag är då.. jag är... jag är då 22!" (Maya tänker efter hur gammal hon är och säger med bestämd röst 22, fast hon är 23)


Så nu kanske du har mer förståelse för Nils den gången? :D

Det är faktiskt inte alltid så lätt att veta hur gammal man är... jag kan då aldrig i livet vara 27 iaf!


Kommentarer
Postat av: Maya

HAHAHA det där var det roligaste jag läst på länge. Det stämmer, vid den här åldern har man svårt att inse att man blir äldre. Det är nu det vänder!

Men shit, var du bara så liten när du åkte iväg sist? Det känns som igår, fast uppenbarligen var det inte så. Och om du var 24 så ska vi inte ens tala om hur gammal jag var. Skitliten va jag!

Postat av: Maya

Åh nej min kommentar försvann, så jobbigt.



Det där var kanske det roligaste jag läst på länge. Verkar som att det är i min ålder det vänder, då man inte längre vill inse att man åldras. :P

Men shit, var du sådär liten när du senast var i USA? Känns som det var igår, men det var det uppenbarligen inte. Och om du var så där liten, hur pytte va inte jag då?!! SKITLITEN!!! haha

2009-01-12 @ 20:32:58
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback