Bara 40 timmar kvar

Hej!

I skrivande stund är det bara 40 timmar kvar för mig i New York. 40 timmar!! Tänk så fort tiden kan gå! Känns inte alls som att jag har varit här i drygt nio veckor vid det här laget. Det känns mer som fyra. Men som jag har kommit underfund med medans jag har varit här: tiden går ungefär dubbelt så fort  i New York. Och det är sant. Helt galet!

Iaf så har jag bättrat på min packångest med att köpa ett par nya skor, en klänning och en mjukisdress. Bra jobbat! Det lär ju inte bli lättare i väskan! Men när jag vägde den nu ikväll så är jag bara uppe i ca 15 kg nånstans. Ser ju ändå rätt ok ut? Men det är fler skor som ska ner och så alla "toalettgrejer" - alltså smink, hårgrejs osv. Så det kan ju lätt bli lite tyngre då. Men jag tror jag lyckats rätt bra ändå. Vi får se imorgon! Eller om 30 timmar kanske...

Inatt har jag iaf varit uppe på tok för sent igen. Jag har nog vänt på dygnet rätt bra här. Jag har ju ingen som säger åt mig att nu måste jag gå och lägga mig. Följden blir att jag lägger mig senare och senare för var dag som går! Jag började färga håret vid kl ett ungefär. Jag vet, jag vet... så gör man bara inte! Men vaddå? När ska jag annars göra det? Bara 40 timmar kvar och jag har inte tänkt åka hem med en hårfärg som en tung klump i väskan. Nej, då är det bättre att den sitter i håret! :D

Nu bjuder jag på en random bild och sen är det puss och godnatt för mig.


Det här är ett självporträtt från i lördags. Lite tafatt handfattning av kameran, men vaddå? Ser ju inte exakt likadan ut som alla mina andra självporträtt från tiden i New York... :)

Nu: Puss och Godnatt!
Ha en trevlig dag alla mina älskade vänner/familjemedlemmar/bekanta!

Pia

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-07-07 @ 10:02:02
Postat av: Majsen

Fina älskade syster! :) Tänk att snart så ses vi. Då kan vi hitta på en massa roliga saker. Jag lääängtar! NJUT nu av dina sista timmar i äpplet. :-* Puss puss

Postat av: Emma

Sant Pia, tiden går minst dubbelt så fort i NYC! Så ta vara på sista timmarna i den härliga staden. Hoppas flygresan går fint å att du slipper övervikt:P Du är så välkommen hem sen =)

Puss å kram

2009-07-07 @ 23:44:14

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback