Fullt upp som vanligt! :D

Hej!

Oj, vad det hinner gå tid mellan inläggen nu känner jag!

I helgen har iaf flamencon, afron och magdansen dansat på Trästock (som jag gjorde reklam för tidigare). Det blev jättelyckat! Massor med folk som tittade och dansuppträdandet gick lysande!



Sen efter det åt jag och Emma langos och skyndade oss hem med bil osv för att sedan skynda vidare ner på Station. Jag var inte den piggaste jäntan utan kände mig mest hängig och eländig. Så jag var nog inte roligaste partypinglan på stället. Har inga bilder heller... men håll ett öga på
syrrans blogg så kanske det dyker upp!

Söndag så åkte jag och Maya till Falkträsket - premiär för min del! Oturligt nog bestämde sig solen för att mest av allt dölja sig bakom molnen, men det var ändå skönt att ligga där på gräset och bara ta det lugnt. Sofie kom förbi. Och sen just innan vi skulle fara så skulle vi "bara" känna på vattnet. Det resulterade så klart i att vi tog massa foton och att Maya badade och att tiden flög iväg... Duktig som jag var, med min förkylning och onda hals, så lät jag bli att bada men nog var jag sugen!

 mmmmm.... magnum mandel
 sommarflickor
 Bad-odjuret :)
 Himmel och hav
 Vassen grön
 Roligaste killen som simmade runt under ytan medans vi fotade

Efter Falkträsket åkte jag och Maya till Ainas och åt panini. Det var riktigt skönt och sol igen. Sen åkte vi till Linn och Fredrik för att hälsa på LINGONET som anlände för en vecka sedan, måndag den 13 juli. Och gissa om han var söt?! Massor!



Och idag har det blivit mest jobb, jobb, jobb... och imorgon så väntar... jobb. Kul!
Inte så tokigt att ha jobb egentligen, men det svider när det är sol ute och alla andra är lediga!

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon bitti!

Massor med kramar,

Pia

Kommentarer
Postat av: Mary

Oh that baby is super duper cute!!

Postat av: Ida

Det bara regnar och regnar idag så att jobba gör ingenting :)

2009-07-21 @ 10:52:05
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Maya

Jag hade då nästan oxå hellre jobbat idag. för det är så tråkelitråktråkväder och inget kul verkar hända.. vi ses snart sis!

2009-07-21 @ 13:37:33
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Lingonet

Tack för den fina bodyn jag fick av dig, jag ska ha den imorgon när jag ska till stan :)



Kram

Lingonet

2009-07-21 @ 20:23:09
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Maya

Men du alltså pia, hur kommer det sig att du valde en vacker somrig glassbild på dig o på mig valde du en grottesk glassbild med ful min?

2009-07-22 @ 14:07:01
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback