Gaaaaah...

I morse när jag vaknade var jag  nog mer död än levande. Har vaknat av frossa under natten. Har haft ont i magen sen torsdagkväll. Sen jag kom hit har jag ofta haft huvudvärk och då varit ljuskänslig. What's up with my body?

Har nog haft rätt hög feber idag. Och nästintill ingen ork alls. Har ätit febernedsättande piller hela dagen. Men så fort de börjar gå ur så kommer frossan och den överväldigande tröttheten. Och värken i kroppen.

Och vilken tajming då!
Idag, när själva lärarkursen med Lynn börjar, så är jag hängig. Att stanna hemma fanns ju inte på kartan. Har varit i skolan i drygt fyra timmar. Och det var verkligen jättespännande! Intressant, lärorikt, utmanande, stundvis rätt svårt men jag känner verkligen hur värt det är!

Har fått läxa med mig hem, men orken att träna finns inte riktigt. Hoppas jag är piggare imorgon före det är dags för nästa lektion!

När jag kom hem från skolan idag så tvingade jag i mig lite nudlar, pratade kort med Matte och msn:ade med mamma. Och sen slocknade jag på sängen. Under täcket, utan AC:n på. Vilket borde ha varit otroligt varmt. Men det var det inte. Det passar sig inte att bli sjuk nu! Ingen influensa, tack!

Jag ska snart återgå till sömn. Hoppas att det blåser undan den här underliga sjukan jag har nu. Jag behöver energi, ork och vilja att dansa, plugga och göra bra ifrån mig på kursen! Jag har ju viljan nu, men inte orken. Please! Vill vakna pigg och glad imorgon....


Grattis på morsdag, mammsen! Synd att jag inte kunde komma och uppvakta dig...


Men jag hörde ju att du haft en härlig morsdag ändå, i din hammock.

Jag tror att jag utlovat mer info och bilder från Washington DC. Önskar att man kunde välja att ladda upp flera bilder samtidigt på blogg.se så man inte behövde vänta på att varje liten bild ska lyckas hitta fram till sidan. Det tar tid ju!


Här är iaf en bild på mig med Vita Huset i bakgrunden


Bara Vita Huset

Kanske kan visa fler bilder en annan dag om intresse finns. Men nu ska jag sova!

Kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: Frida

Nu får du krya på dig i rask takt!!! Är ju så typiskt att du ska bli sjuk just nu... Men det borde ju finnas en massa konstiga dundermediciner där i USAt. Det mesta brukar ju vara bakteriedödnade och så. Ut å shoppa!

Kramae!

2009-06-01 @ 09:24:17
Postat av: Linn

Krya på dig!!!



Kramis

Postat av: Maya

Hoppas du piggnar till snart. Håller med Frida, gå och köp dig nå dundermedicin.



Och ingen har du som kan ta hand om dig heller.. :( Jag hade gärna gjort det om jag kunnat. Stackars lilla dig. Om vi befunnit oss på samma ställe nu så hade vi kunnat vara sjuka tillsammans så kunde Matte o Simon passa upp oss. :)

2009-06-01 @ 13:48:33
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh vad spännande att kursen har börjat :D Krya på dig, kram!

2009-06-02 @ 23:42:47

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback