Några lånade bilder

Hej!

Marie Philippe i min grupp tog lite bilder från en av lärarkursträffarna. Jag har sparat ner dom från facebook och tänkte att jag kunde visa några här för er som är intresserade av hur det ser ut när vi övar inför att bli simonsonlärare.

Gruppen och Te (längst till vänster) fascinerade när Lynn (blå tröja, syns i spegeln) pratar:


Jag lär ut min cirkulationsövning:


Och sen efter klassen så tog jag några bilder med min kamera också. Det var Te's sista gång med oss innan hon åkte till England/Spanien.

Mina underbara lärare. Te och Lynn. Ser ni hur dom strålar inifrån?


En bild på Te och Pia:


Gruppbild - Pia, Radmila, Drew, Te, Eve, Marie Philippe och Mari.


Nu sitter jag här hemma och väntar på att Ninnie ska komma. Hon skulle handla lite ingredienser till grekisk sallad och jag har köpt ett rosévin. Myspyshemmakväll med finaste vännen! Väldigt bra tröst och ersättning för att inte kunna vara på LANTERNANPREMIÄREN ikväll! Hoppas att ni har superkul som är där ikväll!!!

Här är en bild på mig och Ninnie inne på Lanternan 2004. Fulla o glada, haha.


Nu har Ninnie kommit hit. Så jag ska avsluta här.

Kram på er!

Ps. Jag längtar efter BYSKE!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder

2009-06-19 @ 17:28:39
Postat av: Maya

Åh så härligt med bilder från dansen. Det har jag längtat efter! Du kan ju ta med din kamera dit nån dag väl? :)



Ja Pia sååå synd att du inte var med i torsdags. Tur du hade Ninnie där med dig. :) Men jag dansade iaf åt dig.



Puss


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback