Not all days can be happy days...

Idag har varit en ganska jobbig dag.
Blev ingen dans på kvällen.
Tappade ena linsen på skolan och hittade den inte.
Åkte hem.
Bestämde mig för att det inte fanns nog med tid för både middag och dans.
Valde middag.
Kände mig hungrig för första gången på några dagar.
Åt helt ok.
All sallad, minst 2/3 av köttet och brödet och rätt många pommar.
Är nöjd.



Time to reload.

Put all the negative thoughts behind.
All the disappointments.
The crockid, frustrating problems.

Focus on the positive things.
The accomplishments.
The progress.
The possibilities.






Kommentarer
Postat av: Erika

Men gumman...du låter lite nere. va synd att vi missade varandra igår på msn....det var ngt krux med datorn jag använde den var jätteseg så jag kunde inte svara på ditt mess :(



Saknar dig hur som hellst och hoppas att vi hinner ses i sommar!

2009-06-04 @ 12:30:22
Postat av: Maya

Hoppas det känns bättre snart.



Idag fick jag vykort från dig. TACK syrran, du är bäst! :D


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback