NYC

Hej!

Måste börja med att berätta hur otroligt avis jag har varit på alla som var på Lanternanpremiären i torsdags. Vill även uppmana er att genast, snarast, så fort som möjligt UPPDATERA ERA BLOGGAR med mycket bilder och skvaller som jag kan gotta mig i här borta.

Midsommar utan Byske/Båtvik och midnattssol var ju också ganska trist. Vi hade en väldigt trevlig kväll, men inte kändes det som midsommar inte!

Så torsdag fredag har jag haft rätt mkt hemlängtan. Men, det är ju bara att trösta sig med att man är i New York! Hehe.

Det är så himla härligt att ha fina Ninnie här. Hon är så underbar!

Igår så var det lärarkurs, sen hem o duscha o det där. Och sedan mötte jag och Ninnie upp Mari och gick på SEA och åt thaimat och drack en drink och lite vin. Maten jag valde igår var supergod! Mums! Och vi åt efterrätt också. Smaskigt värre.
Waiting for a table:





Nu ska jag o Ninnie äta en (förhoppningsvis) god sallad till middag.
Sen ska jag träffa Mari och hennes kompis Hanna och se Lilla Sjöjungfrun som musikal på Broadway. Pepp pepp! Ska bli riktigt roligt att se den.

Puss å kram!
Pia Pepp

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback