Sammelsurium

Hej!

Här är skorna som jag köpte igår:



Ett par fina, vettiga, sköna låga skor med korksula och stor turkos sten.
Och ett par crazy shoes - superhöga, roliga och läckra!

Vad tycks?



Lördag idag.
Tog sista dansklassen för Te innan hon åker till Europa. Den var superrolig! Bra teknikdel som alltid. Och sen var dansen så himla härlig. Hade verkligen roligt! Blev alldeles glad (och svettig) rakt igenom. Bubbligt glad.

Det blir bättre och bättre med att våga släppa loss och DANSA!

Efter det så skyndade vi oss iväg till 51st street and Broadway för att se....
MAMMA MIA SOM BROADWAYMUSIKAL!

Första gången jag gått på musikal. Och första gången på broadway. Det var helt otroligt bra. De sjöng jättebra och det var härlig stämning. Jättebra och fin scenografi, superfiffiga lösningar, smidiga övergångar mellan scenerna. Fint ljus. Otroligt fin lokal. Det enda vi saknade var att ingen av killarna som var med var snygg! :P Men det gjorde inte så mycket för allt annat var ju superbra.

Efter det vidare till SEA - en restaurang i Williamsburg. God mat, snygga drinkar. Trevligt. Men min energi tog totalslut.

Nu är vi hemma igen. Jag försöker hitta developé-musik och Emma o Jessica ligger i sängen och leker och stojar.

Min mat:




Restaurangen:


Nu ska jag fokusera på det jag egentligen håller på med - leta musik till min developéserie.

Puss o Godnatt
Pia

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sitter här på Lidingö hos Maya. Regnet det bara öser ner. Inget picnic-väder precis. Synd! För här är det så himla fint. Maya sover fortfarande. Om hon hade varit vaken skulle hon säkert redan ha kommenterat ditt skoinköp. Men nu hann jag före. :D BÅDA paren är jättejätte-läckra. Synd att du inte kan gå på Lanternapremiären! Dom höga skulle ha varit perfekta att ha då. Kramar

2009-06-14 @ 08:47:53
Postat av: Maya

Nu har jag vaknat, men då gick mamma o la sig. :-o Hon sa att hon skulle få sova till kl 12. Tokigt!

Oj, vad jag missat många inlägg pga min bakisdag igår. :p Det var tre jag inte sett, men nu har jag det iaf. :)

Herre Guuud vilka snygga skor! Dom crazy skorna ser verkligen ut som ett par Maya-skor. :D Dom gillade jag massor!

Postat av: Johanna

Gud vad häftigt att se en sådan musikal "på riktigt". Och på broadway dessutom!



Fina skor!

2009-06-14 @ 10:42:43
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag älskar de med turkos sten :) De andra var självklart också snygga men du vet turkos ;)



Så himla skoj med MammaMia, mer musikaler åt folket :P

Nu ska jag åka hem till Byske för sommaren och imorgon ska vi ha utbildning med campingen, alltid spännande att se vilka som ska jobba.

Jag lär ju höja medelåldern rejält ;)

Kraam!

2009-06-14 @ 10:43:07
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Linn

Så kul med musikal, och när jag o F var i NY så bodde vi itne så långt ifrån mammamia stället, kul!



Skorna var jättefina, men det är ju alltid extra roligt att köpa crazy skor (som dom svarta)

Nu kommer F hem med kinamat, sen kl18 har vi kalas för F!



KRAMAR!

2009-06-14 @ 16:28:17
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Julia

Vilka undebara skor! Riktiga Pia-skor=) Härligt med musikal! Jag tänkte att jag skulle hänga på musikaler sen när Kicki blivit världskändis=) Har du fortfarande besök? Tänk att vi båda missar Lanternan i år och jag igen..skit:( Hoppas allt är bra! Jag är helt slut i huvudet, har jobbat sen i fredags och är inte ledig förrän torsdag! Puss

2009-06-15 @ 16:31:48
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Frida

Supernajsiga skor! Kanske blir det en sväng till Lanternan i de höga... ;)

Låter som att du har det fortsatt bra. Hoppas att du njuter utav varendaste sekund!!!

Kramar!

2009-06-15 @ 20:28:24
Postat av: Frida

In desperate need of... your help! När du kommer hem och har riktigt tråkigt och lite att göra nån dag, så får du gärna designa om min blogg lite lätt. Eller iaf ge enkla tips på hur man gör den finare med enkla medel. Den ser ju för täskig ut!

Kramar!

2009-06-15 @ 22:37:41

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback