Tankar

Idag har jag varit ute och gått i regnet. Utan paraply. Det är 14 grader och ett vanligt regn. Det gjorde mig glad. Så härligt! Kanske påminner det mig om Sverige och svensk sommar? Jag gillade det iaf.


Och så vill jag bara säga att jag saknar min Pappa lite extra mycket.
Mamma, Maya och Matte (mina M) pratar jag ju med både på msn och Skype regelbundet. Men pappan har jag inte pratat med alls. Men han har lämnat två kommentarer i bloggen. Då blev jag jätteglad. När jag kommer hem igen så ska jag vara massor i Båtvik så jag får träffa pappsen också.



Älskar dig, Pappa!

Och jag älskar och saknar mina tre M också. 

 
Fotot på rosen tog jag i lördags. Jag tycker att den blev vackrare på bild än den var i verkligheten.

Pia

Kommentarer
Postat av: jessica

Vilket fint kort på er :) Hur länge blir du kvar i usa?

Postat av: Maya

Jag saknar oxå pappsen. :) Och det andra P:et (du) och M (mamma)



Vilken familj vi har.. PpMm (det är du o jag som fick ha små bokstäver för vi är mindre än dom)



Vilken vacker blomma!

2009-06-05 @ 22:35:19
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Mary

The picture is more beautiful than reality. Seems like I was just there in some ways and in other like I have been home forever. Miss you!



Mary

2009-06-06 @ 04:59:45
URL: http://sillygoose20.blogspot.com
Postat av: Mamma

Pappa har läst! Men som du vet är han inte den som kommenterar särskilt ofta. Och när det dessutom blir mera känslosamt så...... Kramar! Som du förstår blev Pappahjärtat fullt med kärlek!

2009-06-06 @ 16:21:02

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback