Yes, it's me!

Hej!

Många som undrade på förra inlägget om det var jag som tagit bilden. Off course! Jag tog den i fredags (midsommarafton) när jag och Ninnie gick över Brooklyn Bridge i högklackat. Ganska så cool effekt med molnen, kan jag tycka själv. Kul att ni gillar den! :)

Idag har jag haft min näst sista lektion på simonsonkursen. Det känns helt galet hur fort tiden har gått! Intensivt och roligt. Och jag vill lära mig mer!! Jag vet ju redan nu att jag kommer att måsta ta några privates för Lynn de närmaste åren. Bara att jobba mycket och spara pengar så att man kan åka hit regelbundet.

Ninnie har just gjort värsta releasen på mig. Oj, vad jag måste lära mig att slappna av i mina muskler. Inget blir ju bättre eller lättare av att gå omkring och spänna alla muskler hela tiden. I stora knutar helst dessutom. Najs!

N pratar med Katiti i telefon nu, men när hon är klar ska jag försöka releasa henne lite också. Om hon vill.

Skönt med en hemmakväll! :)

Efter skolan idag så skulle vi äta nåt... jag var jättehungrig. Mari o Radmila ville också med... men tjitt va tjorvigt det blev!  Iaf så åt jag och Ninnie på ett ställe som hette Baba Ghanogue och var alldeles nyöppnat. Fanns ungefär 1000 goda saker att välja mellan och billigt var det också. Erika - jag tror du skulle ha gillat det! Vi tog iaf båda två spicy chicken pita. Superdupergott!

Nu ska jag läsa en stund och sen SOVA! Oj, vad trött jag (vi) har varit idag.

Puss o godnatt


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fort tiden har gått! Kursen snart slut!? Nu har sommaren kommit till oss. Det är soligt o varmt, helt enkelt ljuvligt. Mindre kul: jag hittade en fästing på Totte igår. :S Såna vill vi inte ha här i Norrland. Ha det, gumman! Kram

2009-06-25 @ 07:42:42
Postat av: Mamma igen!

Enligt vädret ska vi få en tokvarm helg. Typ +30. Pappa o jag planerar för en helg ute till havs.

2009-06-25 @ 07:44:18
Postat av: Erika

OOOh saknar indisk mat!!!! :( Ska vraka i mig nar jag kommer tillbax till götet. Och sushi....

2009-06-25 @ 13:29:24
Postat av: Maya

Oh a yellow cab. Var den bilden menat till mig? :P



Haha vilken rolig mening, "tjitt va tjorvigt" Brukar man inte säga shit? :P



Miss you too! Puss på dig!

Postat av: Mary

So I am looking at your picture here and thinking I have been there. I have been driving Dan crazy with that lately. When we are watching TV and the show NYC I go I've been there.

2009-06-27 @ 05:42:18
URL: http://sillygoose20.blogspot.com

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback