Dansmåndag

Hej!

Insåg att det inte verkar ha funkat med kommentarer på förra inlägget, så om nån av er vill kommentera det så går det bra att göra på det här eller på det innan det.  :D

Idag har jag jobbat hela dagen, tagit emot Nomo Daco som gör en produktion nere i våra danssalar samt fått min praktikant idag. Det kommer att bli spännande med praktikanten kan jag säga! Men det gick rätt bra idag och jag hoppas jag kommer på tillräckligt med saker för henne att göra!

Sen efter jobbet var det bara att skynda sig hem och äta middag innan det var dags för DANS!
Har ju börjat gå på Karolinas moderna jazz på måndagar nu. Eller, det var andra gången idag men jag har som plan att fortsätta gå så länge det går. Det börjar ju repas mer och mer inför vårföreställningen nu också.

Idag gick det bättre än förra veckan om än jag fortfarande har mkt att jobba på. Som sagt, vet ju knappt hur man står längre! Men det mesta verkar handla om att våga att göra saker för mig. Och att få nån fason på det där järnbandet som sitter längs utsida lår. Stretch? Massage? Amputation?

Bara att kämpa vidare så att jag snart kan vara tillbaka i det skick jag var före skadan. Helst ännu bättre, men det är ju en start iaf.

Nu är det dags att sova.

Godnattpussar!
Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

hehe jag hade inte ens märkt att min kommentar jag skrivit på det förra inte kommit med. Men jag skrev iaf att jag var avundsjuk på att du fick vara i Båtvik och käka hampisar!

jag vill oxå kunna åka ut på isen o grilla å sånt, men det går ju inte riktigt här serru. :p

Postat av: Emma

Kul att det går frammåt med dansandet! Du ska se att allt hårt slit snart ger resultat och du kommer att bli en minst lika bra dansare som innan skadan =)

Puss

2009-03-25 @ 22:25:11

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback