Flygande Maya

Idag har jag skjutsat min syster till flyget. Tänk så fort helger går, och speciellt när man har sånt fint främmande!


Maya flyger hemåt...

Annars så har jag lyckats få nån fruktansvärd förkylning på halsen som innebär nackspärra och värk i kroppen. Även lite snor och småont i halsen som brukar höra till. Samt bomullshuvud och trötthet. Men ändå inte så sjuk att man räknas som sjuk... Men jag hoppade ändå över att dansa ikväll. Det är ju som ett säkert sätt att göra det värre. Och jag måste jobba mina timmar och undervisa i veckan. Inget slappande nu!

Men alldeles precis NU nu så ska jag gå och lägga mig och försöka få några timmars sömn. Det behöver man också!

Kramar till er alla,
Pia

Kommentarer
Postat av: Linn

Är du ledig torsdag och fredag?

Postat av: Maya

Tack för en underbar helg syrran! Och ja ruskigt vad tiden går fort! :/

2009-03-31 @ 23:58:35
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback