tiden

Tänk så fort en helg kan gå!
Nu är det redan söndagkväll och imorgon åker kära syster tillbaka till Stockholm.

Det här har vi hunnit med:


Fredag:
Lunch med mamma på Johanna i Parken

Estet-tvåornas dansföreställning på A-torp
Lite shopping på stan

Lördag:
Båtvik på dagen. Grillade mackor och hampisar på nya grillplatsen på gården. Mam, Pap, Pip, May o Mat :D
Till Vickan och Nicke på fest på kvällen. Pia, Maya, Simon, Jessica och David. Trevligt. Mysigt med tända ljus under earth hour, men killarna hade lite fotbollsabstinens. Vi gick ut på statt sen. Tyvärr mycket sämre musik än förra helgen. Men vi hade trevligt ändå.

Söndag:
Jag och Mayan såg SATC the movie, extended version. Vi åt chips och dip och ett kinderägg. Det var trevligt.

Och imorgon åker hon alltså redan tillbaka. Usch, vad tiden går alldeles för fort!






Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken HÄRLIG helg ni har haft! Det är sånna man aldrig vill ska ta slut :)!

Postat av: Linn

Heej :)

Trevlig att få en så fin överraskning :)



Har du nå tid över nån förmiddag i veckan för lite förmiddagsfika?



Kramis

2009-03-30 @ 23:50:36
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Maya

Jisses vilket GAP jag har!! Man ser ju ner i magen på mig. hahaha. Men det får jag väl bju på antar jag.. ;)

2009-03-31 @ 23:59:58
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-01 @ 00:04:13
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback