Dag 3 med Mary

Hej!

Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Vi hade avverkat alla ställen som vi verkligen ville fara på med City Pass och kände att det kunde vara värt att vila fötterna lite innan det är dags att gå några mil i Washington DC. Sovmorgon, softat hemma, lagat middag här - eller rättare sagt så har Mary lagat middag åt mig och det var jättegott och trevligt - och sedan gått ner till promenaden och sett på solnedgången över Manhattan. En riktigt trevlig dag och en chans att ladda batterierna inför imorgon då vi åker till DC! Det ska bli sååå spännande. Jag har ju aldrig varit där förut, och inte Mary heller. Så det ska bli riktigt roligt. Finns ju massor med kända saker att se där. Blir najs!



Så nu blir det ett litet blogguppehåll medans jag och Mary turistar i DC! We're gonna have so much fun!

Tar bussen tillbaka kl 18 på fredag så vi är väl här igen vid 22-23 nån gång. Får se om jag orkar blogga då!

Puss o kram,
Pia

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha det så trevligt i Washington DC! Behöver jag tillägga att du ska fota! Näe, tänkte väl det. :D Kramar från ett BLÅSIGT Båtvik.

2009-05-28 @ 09:12:37
Postat av: Jag

Åååh vilka underbara bilder!! :)

Postat av: Emmy

Åååh vilka underbara bilder!! :)

2009-05-28 @ 21:53:24
URL: http://eholmlund.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback