Heathrow

Hej mina kära vänner och familjemedlemmar!

Nu sitter jag på Heathrow airport och väntar på att det ska bli dags att boarda planet till JFK, NY. Flygresan hit har gått väldigt smidigt och bra. Jag har läst ut en bok och påbörjat nästa.

När jag kom fram så har jag gått igenom säkerhetskontroll igen och sedan tagit ett litet tåg på terminal 5 så jag kunde komma till gate B44. Ja, ett litet tåg fast jag är på samma terminal som jag landade på. Ganska stort. Och fräscht och fint också.

En glimt av London:





Jag gillar verkligen känslan av att resa själv. Man känner sig så duktig, fri och självständig. Riktigt härlig känsla och jag njuter för fullt!

Däremot börjar jag också vara lite hungrig och ha lite värk i nacken... hmm... inte bra. Kanske ska se om jag kan köpa några pain killers här på flygplatsen. Och sen har jag kvar mackan som jag fick på planet hit.

Här är några bilder på när Maya lämnade av mig på Arlanda Express (och nästan glömde lämna min kameraväska med passet, pengarna och mobilen! :S)
 

Nu ska jag spara lite på batterierna och vänta tills jag är i USA med att blogga mer!
Håll koll!

kramar, Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Weeeih!! kul att vi hann snacka lite nu när du va på Heathrow. Tacka vet ja skype! Vi hörs mer sen, kanske i natt? :D

Postat av: Mamma o Karin, åsså bröderna Burman

Vad vore livet utan laptop, internet osv? Det är härligt att vi får följa dej steg för steg på din resa till NY. Kram från oss i Båtenviken!

2009-05-02 @ 17:10:45
Postat av: Anonym

Go girl! =)

2009-05-02 @ 22:18:09

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback