Hot hot hot!

Idag är det så varmt ute att jag var tvungen att gå in igen!

Jag har varit uppe på taket i ungefär en timme. Det är varmt!
Ca 30 grader ute idag, enligt internet. Dessutom blir självaste taket otroligt varmt. Så att ligga på det är nog ungefär som att ligga på en plåt i ugnen. Hot!

Tror att brännan förbättrades lite iaf.
Nu har jag suttit här inne med min AC i ca en timme också...
Ska dricka lite vatten och sen gå ut och strosa i området en stund. Och köpa iced coffee! Räddaren i nöden en varm dag.

Puss o kram!
Pia

Kommentarer
Postat av: pappa

Vi fick 12 kilo strömming. Om du tänker dej att det går c:a 25 strömmingar/kilo så kan du ju alltid räkna ut hur många det blir.

2009-05-22 @ 00:04:47
Postat av: Mary

Looks like it will be hotter tomorrow...


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback