Sweet Sweat

Hej!

Jag har nyss varit ute en sväng. Tränat lite...

Rask promenad ner till Brooklyn Heights Promenade
joggade bort till slutet av den...
där gjorde jag "gående benböj" i uppförsbacke
och sedan i nedförsbacke...
sen lite situps
rask promenad tillbaka
en slags rehabövning i trappen utanför
mer benböj med ena benet uppe på trappen
några armhävningar

Och nu svettas jag!

Det är förresten sol ute igen... jag tror jag ska byta om från träningskläder till solkläder och åka upp till Central Park i sällskap av min bok. Det lät soft och riktigt härligt.

Benböjarn:



Ha det gott alla hemma i Sverige!
Ser att även ni har fått lite varmare väder... Njut!

Off to Central Park!
Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Ja här är det oxå sol och varmt. Imorgon ska jag åka till Uppsala, det ska bli kul! Där har jag nog aldrig vart.

Vilken snygg träningsoutfit du har :D

Postat av: Julia

Hej darling! Du ser lovely ut!! Förresten, skirver du på resdagboken? Jag läser bara här, tänkte om jag missat nåt..? =) Fick ditt meddelande om att blogga..har som inget att skriva om, händer inte lika intressanta saker här som i Antwerpen;) Men jag vet, jag borde! Jag och Linn tänkte att vi kommer och hälsar på dig nästa gång du bor i N.Y!! ;D PUSS

2009-05-16 @ 19:39:11
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback