Thunder!

Hej!

Idag har jag en ledigdag. Jag tycker att mitt knä ska få vila lite så det blir ingen dans idag.

Först så tog jag lite sovmorgon, läste ut min bok, åt frukost/lunch osv. Sen kom jag på att det var rätt varmt ute (typ 22-25 grader) och skyndade mig ut för att upptäcka området lite till och kanske slå mig ner på en bänk och skriva lite. Men tji fick jag för de mörka molnen närmade sig snabbt och helt plötsligt var det THUNDERSTORM!

Så mycket regn som det kom då har jag nog aldrig sett tidigare. Och det regnade nästan rakt i sidled. Jag tog skydd under en stor byggställning, men blev lite blöt ändå. Och sen när det lugnat sig lite - till typ vanligt spöregn med femkronors-stora regndroppar - så fortsatte jag med raksa steg hemåt. Jag var rätt nära då men hann ändå bli rätt blöt.

Regnet på min uteplats:



Dagens självportätt (en blöt Pia):


Nu ska jag se ett litet avsnitt Supernatural medans jag hoppas på att regnet ska gå över så jag kan gå ut en sväng igen.

Godnatt på er alla sömntutor i Sverige!
Pia

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej!

Så lustigt det ser ut med en bild i kommentarsfältet... men det går ju att kommentera ändå. Men kanske bättre med en ljusare bild nästa gång? :D

Postat av: Ida

Coolt med en bild i kommentarsfältet :)

2009-05-08 @ 07:33:25
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Anonym

wow! Jag älskar regnbilden. Jättefin!

2009-05-08 @ 13:47:27
Postat av: erika

/ erika

2009-05-08 @ 13:48:16
Postat av: Maya

Nämen varför en bild i kommentarsfältet? Hur gick det till? :-o lite häftigt!



Jag gillade regnbilden på din uteplats. Din kamera tar verkligen bra bilden. Och jo bilden på dig var ju oxå såklart bra! :D

2009-05-08 @ 18:40:12
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Karin

känner igen det där med thunderstorm. känns som att det alltid typ vräker ner när det regnar i NY. det är lite antingen eller, inge smådugg direkt:) kul att läsa hur du har det over there. önskar att jag också var där! Kram!

2009-05-08 @ 23:46:05

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback