Washing clothes - Laundromat Stile!

Hello!

Idag har jag tvättat... äntligen!
Oj, vad jag har dragit på att släpa med mig min smutstvätt till Laundromaten. Den ligger rätt långt bort, alltså inte jättelångt bort. Men ändå en bit bort. Men nu är det gjort! Fullt med rena kläder i hela lägenheten... som tur är så går ju mycket att torktumla!

 <----- All min smutstvätt - en proppfull IKEA-kasse

Tvätt på tork:


Dagens självporträtt - en nöjd tvätterska:


Jag hade tänkt åka in till skolan och dansa halvsju på kvällen, men tyvärr tog torktumlingen lite längre tid än så... Men imorgon blir det dans och skola! Måste börja trappa upp nu om det känns ok för den här otränade kroppen!

Ha en bra dag allihop! Vet att ni snart ska vakna ocn påbörja Tisdag.
Och Lycka till Mattias! ;)

Kramar
Pia


Kommentarer
Postat av: Julia

Har också tvättat idag. TRÅKIGT!! Försöker även städa, men det är så mkt, vet knappt vars jag ska börja; diskberg, dammsuga, garderobsstäda, dammtorka, plocka undan papper mm. Hittills har jag hunnit tvätta då och sen sorterat bort reklam och flaskor och burkar, tagit ut vinterjackor och skor i förrådet, även dit med massa väskor och en madrass. Och nu ska vi handla. D(INtressant va?=) )et enda jag ser framemot idag är min simning ikväll :) Thank God that!! ;D Hoppas du får en toppendag!! PUSS

Postat av: Maya

ja tänk om det var sådär i sverige oxå, att man va tvungen å gå å tvätta nån annanstans. så jobbigt det vore. Tacka vetja tvättrum!

Själv håller på packa o städa som en tok. Imorgon åker jag norrut. Längtar! :D Men känns konstigt att inte du kommer vara där då.. :(

Puss

2009-05-19 @ 20:13:09
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback