Farsdag

Grattis kära pappa på farsdag!

Idag har jag och Matte uppvaktat våra fäder på farsdag. Först åkte vi till pappsen i Båtvik. Han fick tre bitar fin-ost från Sonias Delibod. En med kryddpeppar i som var speciellt framtagen till Kungens 60-årsdag, en ekfatsrökt cheddar och en med gröna örter på. Alla goda!

Vi fikade mackor och sedan TÅRTA som vi bakade igår. Jag var lite nervös för smaken eftersom jag inte har bakat så många tårtor i mitt liv. Men den var toppengod!



Efter det tog vi med oss Jimmy och Kajsa och åkte upp till Fällfors. Fortsatte mumsa på tårtan och sen for vi förbi Eva-Maries grav och tände ljus på vägen hem.

Nu är det dags att börja ladda inför måndag och jobbvecka igen!

Hoppas ni alla haft en trevlig helg!
Jag har vilat upp mig lite efter förra veckans otroliga stress.

Pia

Kommentarer
Postat av: Båtvik

Tårtan var jättejättegod! Tack för att ni kom hit med en tårta!

Och nästa helg, blir det mumsigt! DÅ ska vi smaka på ostarna som pappsen fick i present. En liten tapaskväll blir det nog. Kramar mammpapp

2009-11-08 @ 22:37:34

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback