FULLT UPP!

Hej!

Ja nu är det fullt upp inför föreställningen på lördag!
Och inte bara det - det är ju all undervisning också! Dansväxthuset, scenrepetitioner, kvällsundervisning, Svenska Balettskolan... ni vet... och så ska det ringas sponsorer, göras program, ha kontakt med alla som på nåt sätt är inblandade i föreställningen (tekniker, konferencier, lärare osv osv). Samtidigt som allt vanligt jobb ska hinnas med. Så nog har jag det jag gör!

I alla fall så är Dans i Novembermörkretföreställningen nu på lördag kl 18.00 på Nordanå. Det börjar med fackeldans kl 18 utanför nordanå och fortsätter sedan med en härlig föreställning inne i salongen kl 19. Våra grupper, estetiska programmet dans Skellefteå, Svenska Balettskolan Pite och Strömbacka gymnasium i Piteå medverkar. Ska bli riktigt roligt!

Och sen som "grädden på moset" (varför man nu skulle vilja ha det egentligen?) så blir det en liten mottagning efteråt för oss danslärare tillsammans med styrelsen där styrelsen bjuder på bubbel och smörgåstårta. Mums! Och efter det så hoppas jag att så många som möjligt hakar med ut på Station för att shejka loss! :)

Har faktiskt - hör och häpna!- redan börjat fundera på kläder. Har ikväll provat lite kläder och har två alternativ som det står mellan (om jag inte hinner ändra mig):

 
Vilken tycker ni att jag ska ha?
(Första är tajt kjol + linne som är avskuret under bysten och sen går ut lite. Andra är en tunt stickad top med volanger - tajt och innanför kjolen)

Så nu är jag iaf lite klar inför helgens klädpanik!
Imorgon blir det en hel massa jobb. Försöka förbereda mer både jobbmässigt och privat.

Trevlig kväll!
Pia

PS. Har jag just precis gjort "outfit-premiär" på bloggen?!


Kommentarer
Postat av: Maya

jag tycker alternativ 1 kändes som ett klokt val inför helgens galej. synd bara att jag inte kan vara med. och mest synd av allt är att jag inte kan medverka på föreställninge, för hur kul skulle inte det va? det är ju bland det bästa som finns. jag vill börja om med dansandet.



och ja varför grädde på mos. känns verkligen inte gott.



önskar dig lycka till inför föreställningen! vet att du kommer greja det galant!



Puss

Postat av: Pernilla

Jag röstar för alternativ 1, snyygt!



Lycka till med föreställningen!

2009-11-19 @ 09:22:22
Postat av: Linn

Enkelt, du är skitsnygg i båda, men nr 1 är vinnaren :)

2009-11-19 @ 11:17:35
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Karolina

Känner mig som Tom (viktigt att namnen näms) men Dansväxthuset ska ju också medverka på lördag ;)

2009-11-19 @ 13:18:20
URL: http://familjenmf.blogg.se/
Postat av: Ida

Snygga outfits men jag tycker nr 2 var snyggast. Superfin top som känns som det lilla extra :) Du måster ju självklart lägga upp en dagens outfit på lördag ;)

2009-11-19 @ 14:21:28
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag tycker nr 2. Höll på tro att jag var ensam om det men näe. Båda är snygga men som sagt, jag håller med Ida!

2009-11-19 @ 21:29:47
Postat av: Mamma igen!

Man är ju inte sämre än att man kan ändra sej. :S 1:an är bättre, helt klart! OCH, från rummet kommer oxå en röst! Jag tycker den första, säger din pappa. Blev lite förvånad att han hade koll. Trodde inte riktigt på det MEN då sa han visst var det den med 'halsbandet'? SÅ joo, han har kollat. Kram igen!

2009-11-19 @ 21:45:42

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback