Repetitioner Spansk Afton

Hej!

Idag har jag haft en lång jobbdag. Iaf för att vara en söndag!
Klev ut genom dörren strax före elva och kom hem igen drygt halvåtta på kvällen. Sen har jag även jobbat hemifrån några timmar. Så kan det gå!

Mellan 13-17 så hade vi i alla fall rep inför Spansk Afton. Tjejerna var jätteduktiga och kämpade på riktigt bra trots att det blev en lång dansdag även för dem. Vid sista genomdraget så började det se riktigt fint ut och jag tror också att de börjar ha en hyffsat bra uppfattning om vad som kommer när! :) Nu har vi tisdagslektionen kvar och sedan är det dags för föreställning på ONSDAG! Det ska bli riktigt spännande. Hoppas att många köper biljetter (blink-blink).

Fick även några finfina besök idag. Malin och Linda Morin tittade förbi för att kolla läget på flamencotjejerna eftersom ingen av dom har möjlighet att komma på onsdag. Även Jessica kom förbi och spanade. Kul! Bra övning också för tjejerna att ha nån mer än mig att stirra sig blinda på! :D

Fotade självklart en del och oj vad jag önskar att jag hunnit köpa ett nytt, mer ljuskänsligt objektiv! Tog 454 bilder men många av dom är ganska dåliga. Har redan raderat närmare 200 tror jag! Här är några som blev rätt bra (trots dåligt ljus och ingen blixt):





Biljetter till Spansk Afton kan köpas på ticnet.se, turistbyrån och receptionen på Nordanå. För vuxna kostar de 100 kr och då ingår tapas och dryck i priset. Mina elever kommer att dansa sju st danser under kvällens lopp. Det kommer garanterat att bli en trevlig och gemytlig kväll!

Välkomna!
Pia

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag gillar dina bilder! =)


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback