Tjopp Tjopp!

Hej!

Igår hade jag hela 61 besökare på bloggen. Vilket rekord! Minns inte vad jag haft som mest innan, men det har nog bara varit lite drygt 50 st. Så det är ju kul!


Lär Norrans reportage om Dans i Novembermörkret
HÄR.
Kolla på fler bilder som Per Strömbro tagit för Norran HÄR.

Jag tycker nästan att mina egna bilder är finare... fast jag har ju inte fotat lika många danser som han. Vad tycker ni? Tycker att många av hans ser lite bleka ut i färgen. Men dom är ju skarpa. Fast jag kanske bara är jävisk? :) Men gillar nog ändå mina bättre! :D (Skönt att framhäva sig själv lite :P)


Annars då?
Jag har lovat syrran att sammanställa en önskelista och lägga upp. Hmm. Inte alltid så lätt!

Ännu värre är ju nästan att komma på vad man ska ge bort i julklapp! Speciellt då ekonomin inte ser alltför lysande ut. Men har kommit på en sak som jag ska ge bort iaf! :)

Och värre och värre blir det ju närmare jul man kommer! Bäst att börja gnugga geniknölarna och försöka komma på några fina presenter som man kan göra själv. Och som faktiskt uppskattas! Tips mottages gärna!

Så här såg det ut under granen i fjol (eller under granen? nästan över hela vardagsrumsgolvet i Båtvik!)


Jag fick till på fredag på mig att sammanställa min önskelista, så jag kanske får slipa lite på den! :)



Imorgon kommer Sofie hem. Då ska vi ses och förhoppningsvis äta middag ihop. Men annars blir det ju en trevlig kväll ändå. På torsdag är det dansföreställning igen - Last Battle. Ska bli spännande. Har gått skola med en av killarna som är med och dansar. Kul!



En liten heads up:
På lördag den 5 december har jag mitt årliga glöggparty. Inbjudningar kommer!
Men jag tror nog att många av er redan misstänkt eller hört det i förbifarten? Börjar ju vara några år nu som jag haft mitt glöggparty och det är ju faktiskt alltid i samband med... min födelsedag! :)

Så boka in det lite löst och vänta på inbjudningskort... och hör av er om ni tycker att ni känner er bortglömda! :P Jag är mer förvirrad än nånsin just nu.


Massa kramar,
en svamlig Pia :D


Kommentarer
Postat av: Ida

Typiskt att det är då, min pappa fyller 60 så vi ska fira det den 6e i Umeå. Trist att missa ditt glöggparty som alltid är en succé!

Ha det bra, kramen!

Postat av: Maya

Du kan räkna med mig den 4:e! :D ska bli kul

2009-11-25 @ 12:25:47
Postat av: Louise wikström

Erikas dotter 37890 gram 52 cm lång

Hälsn från stolt momor&morfar

2009-11-27 @ 21:28:48

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback