TUSEN GRATTIS TILL ERIKA OCH BAHADIR!

Tänk så glad man kan bli av en kommentar på bloggen!
Det här är vad jag möttes av alldeles nyss då jag kollade in här:

"Postat av: Louise wikström

Erikas dotter 37890 gram 52 cm lång
Hälsn från stolt momor&morfar

2009-11-27 @ 21:28:48"

Äntligen!

Jag är så glad för Erikas skull. Hennes älskade bäbis har äntligen kommit. Och det blev en flicka! Jag blir alldeles rörd och tårögd. Jag vill träffa detta underverk NU!

Hoppas på att iaf få se en liten bild väldigt snart eftersom det dröjer ända till jul innan jag får träffa henne och hela lyckliga familjen.

Massor med grattiskramar till er!

Pia

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad roligt...äntligen! Men drygt 37 kg...det måste ha varit tufft att trycka ut ;)!

Postat av: Louise Wikström

Erika och Bahadirs dotter, vägde 3790g och var 52cm lång!

stolt mormor & morfar

2009-11-28 @ 07:54:40

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback