Dans i skola och fotokurs

Hej!

Idag började dagen med att jag plockade upp Fern och Karolina och åkte upp till Piteå för Dans i skolan-biennal. Väldigt bra dag med många trevliga inslag. Supergod lunch (renskav), många trevliga dansmänniskor som man inte träffar så ofta, fina dansframträdanden av barn och studenter, KAMUYOT och början av ett seminarium om forskning, som jag tyvärr var tvungen att gå tidigare från för att hinna tillbaka till stan och fotokurs.

Tyvärr var det även ett väldigt konstigt ögonblick som blev lite obekvämt och pinsamt. Ville bara sjunka ner från stolen och gömma mig. Inte för att jag gjorde något. Men för att jag kände den person som gjorde det som jag tyckte var väldigt märkligt. Och mer än så går jag inte in på här!

Allt som allt mycket bra dag och många positiva upplevelser!




Bilduppladdningen verkar tyvärr fungera extremt dåligt nu så blir det nog tyvärr inte fler bilder än så här!

Kvällens fotokurs var iaf rolig. Vi var i studion och fick testa lite olika coola blixtar. Det var skoj! Och framöver nån dag så ska vi nog hyra studion. Det ska bli kul!

Nu är det dags för mig att sova så jag orkar upp och fara kl sju imorgon bitti! Hujeda mig... förstår inte hur jag ska orka ta mig upp så tidigt! Kvart över sex ställs väckaren på och det känns som mitt i natten ungefär!

GODNATT!
Pia

Kommentarer
Postat av: Anna

jag har min väckare på 06.00 varje morgon

2009-10-10 @ 00:11:54

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback