Fullt upp!

Hej!

Ja, jag har då inte några problem med att fylla ut timmarna på dygnet!

I helgen såg det ut så här:

FREDAG:
Följde med Sandra till Byske där vi var ett stort tjejgäng som åt middag på Gästis, gick hem till Lisa och åt efterrätt och snackade och sedan drog vidare till Stengården för att joina pubkvällen.
I stort sett en riktigt trevlig och lyckad kväll, även om det för min del gärna fått vara liiiite mindre förlossningssnack! Men det verkar vara ofrånkomligt när man åker nån mil norrut! :P

LÖRDAG:
Steg upp tidigt och åkta till IKEA med mamma. Sov i Båtvik (skönt) och vi hoppade på Tieto-bussen i Byske. Det blev inte så värst mycket handlat. Värmljus, blockljus, ljuslyktor, servetter, ramar och en skurhink. Ungefär det vanliga alltså! Nästan allt går i turkos/petrol och kommer att bli så fint i vårt vardagsrum. Det var supertrevligt och vi var båda nöjda.
Sen blev det godmiddag hemma med Matte samt en film.

SÖNDAG:
Steg upp och målade våran "fyrkantighylla" samt 16(?) ramar svarta. Skitsnyggt! Klar förbättring! Nu gäller det bara att bestämma vilka foton som ska skrivas ut och sättar i ramarna!
Matte o jag pysslade på här hemma sen såg vi Vem kan slå Filip och Fredrik? Ett riktigt topprogram! Men känns som att vi gjorde nåt mer den dan också? Kanske inte! :)

I veckan har jag jobbat och jobbat och lite sånt. Hehe.
Ikväll har jag undervisat mina två dansgrupper som jag har på föreningen. Båda jobbar mycket med koreografi nu. Simonsongruppen ska vara med på novembermörkret och dansen går framåt! De delar som de gjort tidigare börjar se riktigt fina ut! Så det blir nog bra!
Flamencogruppen övar inför i första hand Spansk Afton som är den 4 november. NI ÄR ALLA VARMT VÄLKOMNA! Boka biljetter på ticnet! Det börjar också se riktigt fint ut! Nästa vecka har de lov på tisdagen men på söndagen ska vi ses och repa i fyra timmar på Hallen. Och sen ska det vara så gott som klart!
Cissi och Clara kom dit och repade med oss idag också. Det gick jättebra för dom. Ska bli roligt med Spansk Afton!

Sen i veckan blir det fortsatt jobb på kontoret, en sväng upp till Piteå och flamenco på Svenska Balettskolan, Julia och ett glas vin på fredag, svenska cupen 2 (taekwondo) + dop + fest på lördag, massa pyssel i lägenheten... och så ska man ju hinna tvätta nån gång också? Hehe, undrar hur det ska gå till? För just det! Det är ju en föreställning på Hallen på torsdag också! Som jag förstås ska gå och se! Gör det ni också! Sweet heter den och även till den går det köpa biljetter på ticnet!

Nu ska jag läsa några sidor i min bok innan det är dags att sova...

Vad händer i era liv just nu?

Kramar, Pia


Kommentarer
Postat av: Julia

Oj hjälp! Hoppas du har tid för mig när jag kommer ;D Kul med massor att göra! Puss

Postat av: Linn

Härligt med uppdatering :)

Hinner vi tre (du, jag o Julia) träffas nåt mer än på dopet???

Förresten får du jätte gärna, om du vill, fixa på min blogg ;-)

Kramis!

2009-10-21 @ 21:38:18
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Julia

Ska vi alla ses en stund på söndag tjejer? Ska höra med mamma (eftersom det är familjedag) om det passar bättre på kvällen eller dagen. Eller om du Pia kanske kan hämta upp mig i Kroken och så drar vi till Kläppen? :D Puss

2009-10-21 @ 22:41:50
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback