Ja, alltså det där med slutartid...

Min läxa till mig själv i söndags var att träna lite på slutartid...
Perfekt tillfälle tyckte jag då jag skulle iväg och heja på Vickan på taekwondotävling.
Vet inte om det blev några superlyckade bilder däremot. Men här är resultatet av några:




Det blev väl inga höjdarbilder kanske, men ändå rätt ok. Försökte ställa in så kameran skulle ta snabbt och frysa bilden... men det där var det snabbaste den kunde ta utan att bilderna blev för mörka. Orkar inte gå in på vad jag nyss lärt mig på kursen, men det här med att fota rörelse är inte det lättaste!

Då är det lättare att ställa in och mixtra med bländaren kan jag tycka. Men just därför måste jag se till att få öva mer på rörelse-bilder. Borde eg passa på och testa lite på nån danslektion, men fastän jag har haft med kameran flera ggr så tänker jag inte på det när jag är där.

Dom här bilderna som jag tagit på taekwondotävlingen skulle säkert bli finare med lite redigering.. ordna färger, ljus o kontrast lite. Men det har jag inte orkat pyssla med!

Nu ser jag fram emot nästa kurstillfälle få se vad han går igenom då! Några frågor kanske det blir också.


Att konstatera från tävlingen:
Jag blev riktigt sugen på att börja om att träna tkd!
Jag behöver komma i form!

Så igår var jag på gymmet. Ajajajaj! Jag är inte starkaste damen längre! Inte i form alls, men nu ska det kämpas på! Vid jul ska jag vara grymt vältränad. Eller... iaf i bra mycket bättre form än jag är nu!

Najti!

/Pia

Kommentarer
Postat av: Julia

Kan ingen visa en bild på denna snö jag hör talas så mkt om?! Hörde att den fortfarande ligger kvar på marken dessutom! Vet ingen att jag fullkomligt ÄLSKAR snö och behöver en snöbild för att bli uppmuntrad?! :D Ge mig, ge mig:) Sov gott! Puss

Postat av: Maya

Mm fast för mig får du inte börja om med taekwondon.. du får göra nåt annat. nog med skador nu tycker jag. Ses på lördag!

2009-10-07 @ 22:43:47
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback