Maya-helg

Hej!

Jag har det verkligen fullt upp nu!
Massor med jobb och senaste två veckorna har jag haft något varje kväll!

Fredag var jag också uppe i Piteå på Dans i skolan-biennalen. Bra dag. Allra bäst var Ninnies dansmatte-workshop. Riktigt intressant och givande. Såg även mina kollegor Veronica och Karolina berätta och visa om dans i skolan i Skellefteå.

Sen på kvällen så var det tänkt att jag o Matte skulle städa, men inte blev det så mkt av det. Jag var helt slut! Så jag vek in rätt tidigt.

Sen på lördag på dagen blev det lite städning, lite shopping och sen till Båtvik med MAYO som var hemma i helgen. Fotade lite i den vackra skymningen då viken var alldeles spegelblank.



Sen tillbaka till stan, handla mat, laga tacos, äta tacos och sen lite party-party.
Riktigt trevligt... om än jag tror att jag o Maya kanske är lite dåliga på långdistans! :P


Söndag så åt vi på Frasses, sen hängde Maya hos oss en stund medans Simme såg fotboll och så var vi förbi hos mormor och morfar. Trevligt trevligt.

Och idag jobb dårå. Fantastiskt! :)

/Pia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja nu är tanden fixad, iaf provisoriskt tills jag kommer hem igen. Det är vänster framtand som blev demolerad :) Nu är vi i af framme i Leeds hos vår värdfamilj, det kommer bli fantastiskt!

Kramhej

2009-10-12 @ 23:06:41
Postat av: Johanna

Å vilka fina bilder! Det syns verkligen stor skillnad på dem nu än innan kursen (även fast de var fina då med!). Älskar dansbilden i ditt förra inlägg...wow!



Vilken härlig helg ni verkar ha haft!

Postat av: Erika

hej pia.



Det verkar som att vi missar varandra. Försökte nå dig för några dagar sedan då jag hört att du ringt mig. Jättefina bilder!!!



Saknar dig jättemycket!

2009-10-13 @ 19:56:04
Postat av: Linn

Super fina bilder!

2009-10-13 @ 20:33:37
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Maya

Tack för helgen syrrelyrran! Det va kul! Fina bilderna blev. :) Ses snart igen

2009-10-14 @ 20:34:25
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback