Presskonferens

Hej!

Idag har jag gjort något nytt. Jag har representerat Skellefteå Dans och Balettförening på en presskonferens. Ganska spännande. Min insats var väl inte jättestor, men jag berättade lite kortfattat om dom två arrangemang som balettföreningen har under Dans i Novembermörkret-festivalen.

Spansk Afton
4 November kl 19.00 på Hallen, Nordanå.
Mina elever dansar flamenco och det bjuds på tapas.

Dans i Novembermörkret
21 november 18.00 fackeldans utanför 19.00 föreställning i salongen
Föreställningen dans i nov.mörkret. Våra elever, Svenska Balettskolan i Piteå, Strömbackagymnasiet i Piteå, Estetiska programmet Skellefteå och Dansväxthuset framför ett blandat program med barn och unga i åldern 6-35 år.

Jag hann t o m skymta mig själv på lokalnyheterna på tv4. Lite coolt ändå. Men tur att det bara var en bild på när vi satt vid bordet och inte då jag pratade! :D

Hela programmet:
http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.skelleftea.se%2Fdefault.aspx%3Fid%3D27662%26refid%3D2158&h=5d97f8328e8a0446dfc1ed5806ae3a7a

Annars har det inte hänt så mycket spännande idag. Jobbat på som vanligt. Sen efter jag kom hem från jobbet såg jag Supernatural, tog ett bad och läste i min bok.

Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig så jag orkar upp till ännu en dag med jobb.

Puss o Godnatt!
Pia

En till bild från Dans i skolan-biennalen:


Kommentarer
Postat av: Julia

Hur tar man såna bilder? FINT! Fina Ninnie! Jag kan inte se tv-serier på min dator, ljudet fungerar inte..inte ens med hörlurar längre..suck. Annars hae jag nog inte gjort annat;) Tack för inlägget! =) Puss

Postat av: Maya

Ååh nej, missar jag din spanska afton i år igen! typiskt! Men kanske nästa gång då.. eller om du ger mig en biljett, hohoho! ;-o :P

2009-10-15 @ 21:30:55
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Anna

Har du en egen bok som du skrivit? Coolt i så fall.

2009-10-17 @ 17:44:37

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback