Några blandade bilder


Här kommer några blandade bilder tagna under veckan som Julia var hemma. Några är tagna av henne, några av mig, några med min kamera, några med hennes... lite svårt att hålla koll på vilka som är vilka! Men... en ganska säker gissning är att hon tagit korten på mig och jag korten på henne - med en Nikon!



Bilder från kräftskiva/30-årsfest i Hjoggböle som Linn och Fredrik anordnat.


Te i stugan, söndagen efter kräftskivan




Fredagkväll. Kicki, Julia och jag var hemma hos Julia och åt godis och drack vin för att sedan gå ut en sväng på Calles och Olles. Trevligt!


Lördag - ROAD TRIP till Umeå och Idas inflyttningsfest. Vi blev bjudna på god mat och trevlig fest. Drog vidare mot Corona och shejkade, var uppe på natten och fnissade, jag o julia i idas säng, mycket trevlig slappardag på söndagen. Men några bilder från det har jag inte! För dom har jag inte fått av Julia än och min kamera var inte med på road trip...

När vi kom tillbaka till Skell så ville vi inte riktigt skiljas åt. Det var sista kvällen vi skulle ses innan Julia återvände till Örebro (för att dra vidare till Grekland direkt - jag är inte alls avis!).  Så vi stannade till vid älven och tog några bilder vid fontänen...




Kan bara konstatera att det var otroligt härligt att ha Julia hemma ett tag. Vi är så fina vänner! :) Men nu kommer jag såklart bara att sakna henne ännu mer!

Men jag hoppas du har det super i Grekland! Vi hörs när du är hemma igen!

Puss o kram
Pia

Kommentarer
Postat av: Cilla

Det var verkligen supertrevligt när ni kom till Umeå! :) Ser verkligen fram emot nästa party. Kram

Postat av: Ida

Fina bilder :) skulle vilja se alla från festen också. men du ett annat problem, det går typ inte läsa vad jag skriver på bloggen. Måste byta text men vet såklart inte hur. Om du orkar någong gång får du gärna försöka, bara till en vanlig läsbar textstil..kraam

2009-09-19 @ 17:08:21
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Mary

Look at those shoes! They have seen alot

2009-09-19 @ 21:46:38
URL: http://sillygoose20.blogspot.com
Postat av: Ida

Tack älskling!

2009-09-20 @ 02:48:24
URL: http://idmi.blogg.se/
Postat av: Lisa

Fin bild på dig i headern.

2009-09-20 @ 19:47:04
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: Julia

Haha, den bästa kommentaren var Marys=) Thanks Mary! =) Ska skicka fler bilder nån dag och även lägga ut på mig blogg (nån dag). Nu ska jag se tv och sen duscha och sen sova i min sköna säng. Grekland var great! =) PUSS

2009-09-23 @ 20:09:21
URL: http://jooleeah.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback