Peppar peppar

Rösten tillbaka. Ingen feber (bara lite varmare än vanligt :P). Lite seg, men inte dödstrött. Kanske går det åt rätt håll ändå?

Idag har jag jobbat. Så klart. Det började som en riktig måndag men innan jag gick hem så hade tiden både hunnit börja gå fort och jag hade hunnit med att göra en massa saker. Bra jobbat, Pia!

Och visst är det skönt att jag har Gabriella som hjälp, då hinner jag ta tag i alla dåliga samveten som ligger i bakhuvudet och gnager. Nu kan vi (pepparpeppar igen) nog äntligen börja jobba lite framåt på kansliet! Snart alltså. :)

Gå in o kolla våran
hemsida! Den är fortfarande inte helt klar, men den är på väg!


Sen har det väl inte blivit så mkt mer än jobb. Sen jag kom hem har jag ätit middag och.. ja, jobbat! Men med dansplanering då. Så kan det gå! :D

Nu är det dags att duscha och sen sova några timmar innan byggosarna kommer och byter ut våra fönster imorgon bitti kl 07.00.

Nu är det höst igen. Den här bilden tog jag förra året. Ett hjärtformat höstlöv.


Ps.
Vad tycker ni om nya designen på bloggen?

Kommentarer
Postat av: Erika

Tänkte bara på ditt förra inlägg angående kommentarer. Jag läser ofta din blogg -tyvärr kommenterar jag inte lika ofta. Ibland har jag inte så mycket å säga helt enkelt- men det är ändå trevligt att ha lite koll på vad som händer i ditt liv. Kram

2009-09-22 @ 22:26:25
Postat av: Linn

Jag tycker bloggen blev jättefin :)

Jag är lite halvdålig på att lämna kommentarer, men ändå halvbra på det om man ska jämnföra sig med de andra 49st :P

Jag tycker det är dåligt med kommentarer på min blogg också, och igår hade jag rekord med 76 unika besökare, och EN kommentar!!

Jag har ett dopkort till dig här hemma som vill hamna i din hand, hur löser vi det?! :)



Kramis!

Postat av: Mary

Great new design! Its a lovely photo of you

2009-09-23 @ 02:50:31
URL: http://sillygoose20.blogspot.com

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback