Fullt upp, minst sagt

OBS!
Ett väääldigt långt inlägg kommer här. Som tur är är det mest bilder! /Pia



Hej!

Nu har det hänt mycket på senaste tiden. Tror jag ska visa det i en liten bildserie:

100312:
 
Hämtar Ninnie på flyget, ser SMASK i Piteå, går på efterfest på kåren och sover sedan på hotell. Lyx!

100313:

Går ut med Vickan och Nicke och dansar på Station8

100314:

Mattias städar skafferiet och hittar ett fågelbo i ventilationen. Det dammsugas upp och nu hoppas vi på att hyresgästerna håller sig borta. Inte sååå roligt med små fågelfjädrar i skafferiet ändå...


Vi gör egen sushi och jag gör mina första nigiri (sorten som är en liten risboll med pålägg, den med fokus på bilden). Mums!


Matte hittar en megastor klubba i skafferiet då han städar det på morgonen, som han överraskar mig med senare på kvällen.

100317:

Jag träffar Vickan och Malva och fikar på CK

100326:

Emma och Jessica kommer hem från NY. Vi träffas och gör en liten pubrunda.

100327:

Vi firar att Johnny fyller 30 år hemma hos dem i Furuögrund

100401:

Vi firar skärtorsdag tillsammans med 20-åringarna på Station8. Stack ut lite iom att vi valde att INTE klä oss för en promenad på Malmskillnads...

100402:

Vi köper godis till våra påskägg som vi sedan gömmer för varandra och har stora problem med att hitta :)

100403:

Vi tar en promenad ner på stan i vårvädret. Köper bl a min rosa mus som visats i tidigare inlägg. Snön tinar och rinner i små bäcker längs vägen.


Köper randiga tulpaner som får pryda köksbordet i påsktider


Vi testar för första gången taginegrytan. Matte lagar toppengod mat i den! Mums :)

100404:

Ninnie kommer upp och hälsar på. Jag, Ninnie och Matte gör snygga och goda sushi till middag.

  
Jessica och Emma gör oss sällskap.


Lite PNF/releaseteknik utfördes...


100405:
 
Vi hittar coolaste snö-överhänget från ett tak i Fällfors.


Ninnie kör skoter som en riktig Norrlänning.



Vi gräver ner oss i en grobba i snön och grillar pinnbröd och hamperilainen. Mums!



Vi åker madrass nerför backen och skoter upp igen.



Solen tittar fram och fulländar en riktigt härlig dag


Trötta efter skoter- och madrassåkning fixar vi en grymt god grekisk sallad. Mums!

100406:

Jag och Johanna hyr fotostudion och får med oss Lisa som modell


Erika och Hilda kommer förbi  studion. Tyvärr är Hilda trött, hungrig och grinig så vi kan inte ta några modellbilder på dom.

100409:

Maya kommer hem, blir hämtad på flyget av mig, bjuden på middag av Mattias och sedan åker vi iväg och bowlar tillsammans med Simon och Jimmy. Trevligt!

100410:

Jag och Maya äter lunch med mamma och pappa, Maya letar igenom sina lådor efter grejer som ska få flytta till Stockholm och medans hon gör det tar jag en promenad med Erika, Hilda, Emma och Vilgot.


Vi har partaj hemma hos oss på kvällen. Trevligt trevligt.



Ja, där har ni en LÅÅÅÅÅNG bildkavalkad. Och tänk då allt som hänt som inte fångats på bild? Dansträning i Piteå,  middag hemma hos Sandra med Sofie, Erika, Frida och en mängd barn och djur mm mm

Det har varit riktigt intensiva veckor med många besök och många man velat hinna träffa så mycket som möjligt.

Jag vet att det nog blev på tok för långt inlägg. Men ni behöver ju inte läsa, det räcker med att titta på bilderna. Och jag ska försöka skärpa mig och blogga oftare i framtiden.



Godnatt,
Pia



Kommentarer
Postat av: Mamma

Inlägget är inte för långt! Tvärtom, det är ett mycket bra inlägg. Många, fina bilder som summerar vad du pysslat med den senaste tiden. Och med trevlig beskrivande text till bilderna. Kram!

2010-04-14 @ 08:24:44
Postat av: Frida

Gillar mycket bilder... =)

2010-04-14 @ 19:59:09
Postat av: Lisa

Du har ju hunnit med massor av roliga saker, härligt med så mycket bilder, fortsätt så!

Postat av: Julia

Mkt fint inlägg=)



Skorna är underbara! Har varit ute två dagar i rad nu, eller 3 om man räknar med minipromenaden i måndags! Jag känner av träningen i vaderna, låren och rumpan, ja gillart;) Om man går snabbt känns de inte alls nästan att man har de där kuddarna. men om man går sakta är de mer ostabila! Jag tycler du ska köpa=) Hejja på! =)



Puss

2010-04-14 @ 21:52:09
URL: http://jooleeah.blogg.se/
Postat av: Maya

Jag gillar oxå ditt inlägg. Alltid roligt med bilder. (förutom att du inte valde några snygga bilder på mig)

2010-04-14 @ 23:11:45
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Håller med alla övriga talare...många bilder=GILLAS! Fina bilder oxå! Det verkar som ni har haft full huggning den sista tiden. Kul!



Prata med Matte om ni ska komma den 29:e maj. Det skulle vara jättekul!

2010-04-15 @ 11:27:57
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Mary

That's a whole lotta pictures Miss Pia. Looks like you have been a busy girl.

2010-04-15 @ 16:03:32
URL: http://sillygoose20.blogspot.com
Postat av: Sarah

Vilket kul inlägg med fina bilder - gillar oxå mycket bilder. Såg ut att haft fullt upp.....

2010-04-15 @ 21:40:08
URL: http://mosar.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback