Gott i grytan

Hej!

Idag har jag o Matte varit ner på stan en sväng. Köpte bl a den här:


En trådlös rosa mus som passar alldeles perfekt ihop med min rosa dator. Najs!
I övrigt handlade vi nog bara påskfjädrar.

Sen så for jag o gymade med Jessica o Emma. Kan verkligen behövas!
Under tiden gjorde Matte det här underbart goda:



Ivigning av tagine (typ av lergryta) som vi fått av mamma och pappa i julklapp. I den hade han lagt ner nötkött, morötter, färska tomater, vitlök, rödvin och buljong. Vi åt det tillsammans med kokt potatis och oliver. Supersmaskens!

Sen har M sett hockeyn i Ursviken medans jag suttit hemma o spelat dator. Ganska skönt att bara ta det lugnt!


Hoppas ni har en trevlig påskhelg!
/Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Jag tycker oxå det är ganska skönt att få ta det lugnt, speciellt när man har en syster som sällskap, om än på andra sidan Sverige.

Postat av: Johanna

Tack för i afton! Nu får vi klura ut lite nya utmaningar till nästa gång :)!



Snygg mus förresten!

2010-04-07 @ 00:38:08
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback