Kollage

Hej,

Idag har jag roat mig med att göra några kollage. Jag har lagt upp dom på Facebook, så för er som har det så är det kanske inget nytt här på bloggen nu. Men det är ju så att alla mina läsare har ju faktiskt inte facebook och då måste jag ju få bjuda på dessa kreationer även här. Enjoy!

2010-01-04:
Jag o Mayo hälsar på hos Linn i Gamla Falmark. Svante är toksöt. Ett riktigt charmtroll!



2010-01-04:
Julia bjuder på paj, vi dricker vin och pratar och går sedan ut o lyssnar på Kicki då hon spelar på Carl-Victors



2010-01-09:
Jag och mamma tar en vinterpromenad i kylan i Båtvik. Frostigt och vackert.



2010-01-13:
Mamma fyller 55 år. Karin, Tommy, Kjell o Marie är där och firar.


Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback