En liten påminnelse...



En liten påminnelse till er som har fått denna hem i brevlådan: anmälan görs till mig senast onsdag. Det är för att jag ska kunna beräkna ungefär hur mycket glögg och ingredienser till tilltugg som ska inhandlas och tillagas.

Anmälda hittills är:
Pia, Mattias, Pernilla, Linn, Joel, Roger, Linnea och Pontus. I den ordning de anmält sig.

Jag är också rätt säker på att Jessica kommer, men tror inte jag fått nån officiell anmälan än.

Hoppas på att några fler vill komma och förgylla kvällen! Det kommer att bli väldigt trevligt, roligt och mysigt. Glöggpartyt är en höjdpunkt på året, tycker jag.

Välkomna!
 /Pia

ps. om ni tror att era inbjudningar kommit bort - hör av er till mig!
(t ex är ju självklart Maya, Erika, Julia, Ninnie, Sofie och Ida välkomna även om jag inte skickat inbjudningar till er nu då ni bor på annan ort...)

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för inbjudan men tyvärr så måste jag vara i Umeå och plugga i helgen, blir så när jag haft alldeles för lång semester. Hoppas festen blir kanon! Kramar

Postat av: Erika

Meh! Jag kommer ju inte förrän den 20:e ju! Synd.

2010-12-14 @ 10:44:43
Postat av: Maya

Om jag hade kunnat komma hade jag ju självklart gjort det. Önskar jag kunde

2010-12-15 @ 17:42:58
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback