Morotsbröd och linssoppa

Hej!

Hela helgen har jag bara sovit, sovit, sovit... Jag har haft feber och kännt mig allmänt hängig.
Idag har jag varit på jobbet med feber, snuva och halsont. Ingen höjdare direkt.

Men trots det så har jag och Matte roat oss med detta sedan jag kom hem:

    

    

    



Vi bakar morotsbröd och lagar linssoppa.

Resultatet:

    

En väldigt god middag!

Nu ska jag bara vila och ta det lugnt resten av kvällen. Blir nog att läsa lite i min bok bl a.

Trevlig kväll!
Pia


Kommentarer
Postat av: Johanna

Guuud va goda de där bröden såg ut!!!

Postat av: Ida

Mmm såg supergott ut! recept tack! Krya på dig Pian! Kram

2010-02-01 @ 23:11:58
Postat av: Mamma

Lyckost mej som får äta detta till lunch imorrn! Längtar!

2010-02-01 @ 23:15:31
Postat av: Maya

vill oxå ha!

2010-02-02 @ 16:03:38
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback