Fredagsbowling

Hej!

Jag kom hem ca 18.30 från jobbet. Jag och Matte lagade mat. En variant på "mitt recept" som jag beskrev nyligen i bloggen. Den här gången hade vi kikärtor, paprika och gullök med i stekningen samt avokade och feta vid sidan av. Däremot skippade vi gurka, tomat och oliver denna gång. Men det var riktigt gott! Och det var så länge sen jag åt en mogen avokado senast. Oooooh, så gott det är!

Sen kom Jimmy och Kajsa hit vid nio och vi åkte och bowlade. Discobowlade. Ganska najs. Det var rätt schysst musik också. Däremot gick det inte så bra för tjejerna idag. Ingen av oss kom över skamgränsen nån gång! Sist vi var och bowlade så var jag o Kajsa grymt bra! Så det där får vi nog ta en revansch på.



Bilderna är från förra gången då vi bowlade.

Annars håller jag på att bli sjuk igen. Hur är det möjligt? Hade lite feber innan vi for på bowlingen (det var nog därför det gick så dåligt :P hade ingen ork). Och så har jag jätteont i höften. Det riktigt skär. Och jag är nog rätt sne. Matte utbrast "oj, va sne du är! högra höften sticker ut jättemycket. och det ser ut som att ena benet är typ fem cm längre än det andra" innan jag ens hann be honom att titta om jag såg sne ut. Får se om jag kanske ska unna mig en liten kotknäckning snart. Är ju inte det enda som inte riktigt stämmer i min kropp just nu. Men men, vi får se!

Nu tror jag att jag ska läsa lite bok och sen sova. Så skönt! Jag är jättetrött.

Godnatt och trevlig helg på er!
kramar, Pia

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback