Första doppet!

Ikväll har vi haft en riktigt härlig kväll. Först dansade vi afro med Emma på Nordanå (ute i gräset) i två timmar. Sedan åkte vi (jag, maya o emma) till Falkträsket och badade. Häääärligt! Det var riktigt skönt i vattnet.



Emma har fotat och förevigat detta års första dopp.

Afrikanska dansen kommer att köras nästa vecka också. Tisdag kl 18-20. Riktigt härligt så jag hoppas fler passar på och kommer! Idag var vi 17 st. Från dom som aldrig dansat till danslärare. Alla var där för sin egen skull, för att dansa och ha kul. Endast 40 kr kostar det. Vi ses där nästa vecka!

Pia

Ps.
Igår var jag o Maya till Luleå och shoppade. Det blev mycket inhandlat! Bikini, linnen, toppar, shorts, buddha till balkongen, lykta, porslin, örhängen, bh o trosor, ögonskuggor... och så lite sushi på det! :D

Kommentarer
Postat av: Ida

Tyypiskt att jag jobbar kväll på tisdag, afrikadans i gräset måste vara underbart!

2010-07-07 @ 23:28:36
Postat av: Johanna

Det såg betyyyydligt härligare ut än mitt premiärdopp :)!

Postat av: Linn

Kul med bad :) Jag hade som velat fara å bada efter jobbet, men Svante har feber så det lär inte bli på ett par dagar...

Jo, jag ska på festivalen, på lördagen. Du då?

2010-07-08 @ 08:22:15
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback