Wooopsi!

Idag råkade jag köpa en iPhone.

Ganska nöjd över det är jag också. Ungefär som ett barn på julafton.


Har precis laddat den, satt i simkortet och kopplat upp mot iTunes och registrerat.
Har även hunnit pilla lite på den... men inser att det kommer att ta ett tag att vänja sig vid nya menyerna. Inget är ju som jag tycker att det ska vara. Vilket redan har skapat en viss irritation mellan min nya favoritleksak och mig. Men jag antar att man bara behöver lite tålamod? Och så nya simkortet till nya abonnemanget så att jag får tillgång till alla internetbaserade apps.

Och sen prova, prova, prova tills jag känner att jag har kontroll på prylarna.


Tror det här kommer att bli riktigt bra!
Prylar, prylar, prylar... ;)

/Pia Prylgalen

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till köpet :)!!! Vet du hur mkt jag ångrar att jag inte valde en iPhone ist för en vanlig mobil!!! Himla korkat av mig!

Postat av: Fritte

Haha! Jo, du är verkligen lite av en pryl-Pia =) Själv så hankar jag mig fortfarande runt med mammas/pappas/Lourens gamla avlagda telefoner. Det där med iPhone låter på tok för modernt... =)

Kram Frida

2010-06-04 @ 08:04:29
Postat av: Zandra

Bra val! Den är verkligen kanon!

2010-06-04 @ 08:51:59
Postat av: Pernilla

Har snart vant mig med min :), men inser att det finns massor mer att lära. Många fördelar och en del irriterande nackdelar.



Lycka till!

2010-06-04 @ 11:02:02
Postat av: Maya

vill oxå ha. SKA snart oxå ha. Imorn kanske?

2010-06-04 @ 19:09:35
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback