Måndag igen

Hej!

Idag är det måndag igen. Starten på en ny vecka. En ny vecka. En likadan vecka som alla andra veckor? Hmm... nja, jag hoppas bara på att knät ska bli bättre hela tiden denna vecka. Känns inte roligt just nu alltså! Ska snart göra lite rehabövningar/styrkeövningar och så ska jag försöka sträcka på benet. Hur kan jag vara tillbaka i det läget? Kom bara så där - POFF! Eller... det har gjort lite ont och blivit värre men sen blev det bara tokont och helt galet knäigt. Ajja, ska inte gnälla över det!


Min syster har kommit med ett förslag som jag måste fundera lite på. Får se vad som händer med det!


Bild på oss nu då vi var nere i Stockholm och firade pappsen


Nu ska jag ta en paus i det här. Kanske lägger upp lite bilder på fotosidan senare. Håll koll! :)

/Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

det är väl inte så mkt att fundera på engentligen. du vet vad jag tycker iaf ;) :P

Postat av: Sandra

aj aj, så tråkigt med knät. Hoppas verkligen att det kommer att bli bättre. Vaddå ett förslag som du funderar på? Skriver man bara så eller?! Då blir man ju nyfiken ju.

2010-03-26 @ 19:32:20

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback