Mer foto

Hej!

Nu har jag lagt upp några fler bilder på fotosidan.
Den här gånger ligger det uppe fyra foton under kategori "stockholmsvyer" med temat "stockholm sett från söder".

Det här är fyra av de sextio bilder jag valt ut i första gallringen.
Vi får se hur många som dyker upp! Men jag har en känsla av att teman som kan komma under stockholmsvyer kan vara "gamla stan", "högvakten" och "stockholm i detalj".

Och sen har vi ju kvar de där andra kategorierna som jag hade tänkt mig... "pappa 60 år", "Björn Skifs" och bubblaren "Globen". Det är en hel del bilder att gå igenom.

Men håll ögonen öppna för nya updates.

Allra senaste bilderna hittar ni
HÄR.


/Pia

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback