Nämen, nu....

... får jag väl skärpa till mig med bloggandet? Jag gillar ju själv inte bloggar som står stilla. MINST ett inlägg i veckan ska det vara. Så det så!

Dessutom kan jag ju inte vara sämre än min syster
MAYA som tagit tag i sitt bloggande idag.


I onsdags träffade jag dom här söta damerna och fikade på stan:


Vickan och Malva


Annars har senaste veckan mest varit plågsam. Har haft världens dunderförkylning blandat med otrolig värk i höft och knä. Inte roligt! Var till kroppen i fredags för att försöka få nån ordning på min snedvridna kropp. Bröstrygg och höft fick han till rätt bra. Knät är fortfarande riktigt ont och jag har problem med att gå igen... Inte alls roligt! För att vara helt ärlig så är det lite ångestframkallande och deprimerande. Jag orkar inte gå igenom det här igen! Men... nu ska det tränas, stretchas och masseras och så ska det bli bra! Men jag tror inte att det blir magiskt bra på typ en vecka utan jag får nog jobba på det ett tag. Tyvärr. Det som känns allra värst med det är att jag verkligen borde lägga in en högre växel på koreografiarbete inför vårföreställningen, men just nu vill jag inte ens stå på högerbenet. Hur gör man då? Blä! Letar efter lite positivt tänkande hos mig själv, men har i helgen haft svårt att hitta det. Nya tag imorgon!

Emma och Jessica har kommit hem från NY och jag har haft turen att få träffa dem några ggr och höra om hur bra de haft det. Känns roligt att de är hemma igen! Då har jag några att skvallra med emellanåt! ;)


Ja, det är väl det som hänt senaste veckan. Ska så småningom försöka fortsätta med min Stockholmsuppdatering + visa fler bilder därifrån. Kan iaf sammanfatta det hela med att vi hade några riktigt härliga och bra dagar där då vi firade pappsen.


La familia



Godnatt och sov gott!
Jag hoppas alla har bra veckor att vänta...

Kram
Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Åh min Vickan o Malva! gud vad jag saknar dom gullnosarna :)


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback