Onsdagkväll

Hej!

Snart kommer en major re-make av designen här på bloggen. Men, för en gångs skull så vill jag vara klar med alltihop innan jag visar. Så ni får nog, mest troligt, hålla er till efter min stockholmsresa. Kan bara säga att jag tror det kommer att bli BRA!

Så mesta bloggtiden just nu går åt till design. Men jag ska skriva ett inlägg nu också.

För PEPP PEPP! Imorgon åker vi till Stockholm!
Hela veckan har jag haft koncentrationssvårigheter eftersom jag hela tiden tänker på att jag är på väg till Stockholm snart. Vad ska jag packa? Var ska jag träffa Erika? När ska jag träffa Ninnie? Vad ska jag ha på mig då vi firar pappa? Vad finns på menyn på
restaurangen vi ska på? Ska jag o Maya träna? Hur ska jag o Matte sova? Har Maya handdukar att låna ut? osv osv...

Så imorgon blir det jobb, sen hem och packa det sista (vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig då vi ska fira pappa) och förhoppningsvis även hinna med att färga håret, städa lägenheten och rensa ur kylen! Oops! Hur ska allt det hinnas med? :O



Ikväll har jag haft sista gången med Dansväxthuset. Jag visste det ju innan jag gick dit, men förstod det egentligen inte förrän jag skulle avsluta lektionen. Det var nästan lite ledsamt. Jag tycker verkligen att det har varit så otroligt roligt att ha dom! Har blivit sju gånger nu efter jul, varje onsdag. Vad ska jag nu hitta på på onsdagkvällarna? Jag är bara otroligt glad över att ha fått ha dom så många gånger nu. Kul!

Men jag tror nog att jag kommer att träffa dom iaf en gång till den här terminen. I samband med att de ska ha sin dansföreställning och visa upp dansen som jag gjort åt dem. Fotade lite idag:

















Vad tycks? :)


Nu är det dags för sängen så jag orkar med allt som ska göras före STOCKHOLM! :D

Godnatt
Pia

Kommentarer

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback