Dansen dansen dansen

Hej!


Jag har gjort en liten videospecial på min danssida här på bloggen. "The process" - fyra st videor med dans. Från första stegen i danssalen till slutprodukten. Kan vara kul att kolla!

Gör det
HÄR!

Lämna sedan gärna en kommentar här eller där med era tankar kring detta! :)


Ja, som ni ser så har bloggen på senaste tiden handlat mest om dansväxthusets föreställning. Bilder, video och text om det. Jag är väldigt nöjd med dansen jag gjorde och hur tjejerna dansade den. Och riktigt roligt har det varit att få vara och undervisa på växthuset.


I övrigt så är det idag den 4 maj och snön har fortfarande inte smält bort helt från gatorna. Lite tråkigt kan man tycka. Nu börjar jag verkligen längta efter sol och sommarvärme. Jag vill bli brun och njuta av lata timmar vid havet (eller på gräsmattan eller balkongen för den delen).

Njuter för fullt av att det nu är ljusare ute om kvällarna och man kan hitta ork till mycket mer än tidigare under året. Just nu har tyvärr den mesta extraorken lagts på jobbtimmar. Men kanske kan det snart hinnas med både tvätt, städ, träning och annat välbehövligt.

Här är några mobilbilder:

2010-05-01:
Fortfarande snö där jag vill ligga o sola i gräset...


Men ändå lite hopp om att sommaren snart kommer:



2010-05-04:
Idag var jag på Nordanå och städade förrådet. Passade på att sätta mig fem min ute i vädret (nästan sol, bara några moln som störde):





Självporträtt:


Och på tal om självporträtt...
Skulle ni tycka att det var kul om jag började om med Dagens Självporträtt?


Gonatt!
Pia


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, börja med Dagens självporträtt igen!

2010-05-05 @ 20:24:18
Postat av: Maya

ja det skulle vara väldigt roligt tycker jag


Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback