Idag har vi trotsat kylan med dans

Hej!

Idag har vi varit på skyltsöndag på torget och dansat. Fem danser, varav fyra var mina elever. Roligt roligt! Stackars danstjejerna fick rulla runt i snö och trotsa kylan men det gick riktigt bra och var så fint så fint. Mycket publik också. Kul!

Här är nån liten bild från idag:



För övrigt måste jag säga att jag tog rätt dåliga bilder idag. Känns som att de flesta blev dåliga. Inte alls nöjd! Men dom här uppe är helt ok, så dom törs jag visa. Borde nog ha gått ut tidigare o testat lite inställningar. Hade inte gjort det riktigt bra innan de började dansa och då de väl dansar känns det så stressigt att byta eftersom varje dans är så kort. Men men, man lär sig nåt varje dag! :D

Den sista bilden gillar jag för att man ser den frostiga andedräkten på tjejerna.

Håll utkik i Norran i veckan för då kanske nån av mina bilder kommer att synas från dansväxthusets föreställning! Wiiie. Hoppas! :D

Kram på er,
Pia

Kommentarer
Postat av: Maya

Jag tycker bilderna blev jättefina. Jag har ju iofs inte lika bra koll på kamerainställningar som du har. Men i mina ögon är dom väldigt fina. Ser vintrigt o härligt ut. På julmarknaden jag var på idag var det minsann ingen dans...tyvärr.

Postat av: Pia

Jo, dom här bilderna är ju fina. Men det känns som att jag kan slänga bort typ 80% av alla jag tog direkt! Och det känns lite slösigt ;)

2010-11-28 @ 23:14:15
URL: http://piabur.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag gillade bilderna! Speciellt den första å andra. Kanon! Men fasiken vad kallt det måste ha varit!!!

2010-11-28 @ 23:27:42
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag tycker bilderna var superfina :)

2010-11-29 @ 09:41:52
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Frida

Jättefina bilder i vanlig ordning! Impad av hur du faktiskt hinner med allt; dagjobb, dansgrupper, organisering av diverse OCH att dessutom leva lite mellan allt =)



Kramar!

2010-11-29 @ 12:19:06
Postat av: Sara

Bilderna är ju jätte fina!!

Hörde att de var jätte bra dans iaf =)

2010-11-29 @ 18:07:54

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback