Norran/I stearinljusets sken

Hej,

Idag har jag haft med en bild i norran och en annan bild på norrans
hemsida. Eftersom jag visste att det mest troligt skulle dyka upp några bilder där så ville jag vänta med att lägga upp här på bloggen.

Här är alla som jag skickade in (blev uppringd och tillfrågad om jag ville skicka in några bilder eftersom att Anna Lafvas, som skrev recensionen i norran, inte hade någon fotograf med sig då hon var där och tittade och Bella tipsade om att jag hade fotat. Kul!):
 
Entré - föreställningen "I stearinljusets sken" började med en lugn jazz av Bella.



Lite senare kom en jättefin balett som Lena hade gjort:




Sen avslutades det med en modern koreografi av Karolina:


Jag satt i publiken då jag fotade så det var inte det lättaste att få bilder utan huvuden osv. Men lyckades få några som var rätt fina iaf!

Hela förställningen, som bestod av kortare och längre stycken med eller utan musik, var väldigt fin. Det var mysig stämning med stearinljusens belysning av dansen. Det var väldigt vackert och stämningsfullt. Superbra jobbat av elever och lärare!

Var det någon av er som sett att jag hade med bilder i Norran idag? :)
Och vad tycker ni isf?

/Pia - som fortsätter mysa med god frukt, te och julmusik (inför morgondagen)

Kommentarer
Postat av: Maya

För oss som inte har tillgång till norran kan du väl berätta vilken bild som hamnade där? har iaf sett den på hemsidan. Fiiint! :)



(däremot har jag Lidingötidning som oxå är en betaltidning, men jag får den helt gratis, vilket innebär att det kanske är någon stackars granne som inte får det. Helknasigt! men jag tackar och tar emot ;)

Postat av: Maya

Men förresten Pia, varför lägger du inte upp länken då du var med i radion här om veckan? :)

2010-11-30 @ 14:17:30
URL: http://mayan.blogg.se/
Postat av: Frida

Jättefina bilder! Ser ut att ha varit en "mäktig" dans. Vackert!

2010-12-01 @ 11:20:39

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback