Beautiful - inside out


Probably the best friend in the world

Jag och Erika har en särskild vänskap. Den är alltid lika bra. Med en del andra vänner man har så pendlar det mellan bra och dåligt. Eller kanske man ska säga mellan ok och super? Jag och Erika trivs alltid ihop oavsett hur lång tid det gått mellan gångerna vi ses. Hon är en underbar människa. Jag är riktigt glad att jag har henne som vän. Hennes avsikter är alltid goda och hon bryr sig om. Hon dömer en inte för vad man gjort eller vad man tänkt. Hon är ärlig och öppen. Hon delar med sig av sitt innersta. Hon är en riktigt fin vän.

Jag tycker det är ruskigt tråkigt att vi bor så långt i från varandra nu och att inrikesflyget i Sverige är så hiskeligt dyrt. Men jag är också väldigt glad för att jag fick träffa henne förra veckan då hon var uppe i Böösk. Först middag med utgång på lördagen och lite soffhäng på söndagen. Sen en middag på tu man hand på onsdagen. Och så sist en höstpromenad på lördagen, då tiden tyvärr gick alltför fort. Men underbart var det!

I love you!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Underbar bild och underbart skrivet!!! Tänk om alla hade förmånen att ha en sådan fin vänskap med någon!

Postat av: Viktoria

Jag blir alldeles tårögd:)

2010-10-14 @ 09:24:37
Postat av: Pia

Du är inte så tokig som vän du heller Pia ;). Det kändes fint att få lite uppskattning mitt i allt mitt kaos.

2010-10-14 @ 09:47:43
Postat av: Erika

OJ! Varför skrev jag Pia? haha. Jag är förvirrad. Iallafall. Love u too!!

2010-10-14 @ 09:48:56
Postat av: Maya

Så fint! Tänk sån tur att mamma o pappa bestämde sig för att bygga hus på just Lägergatan, annars hade ni kanske aldrig träffats. Det måste vara ödet! :)



Verkligen en fin bild dessutom

2010-10-14 @ 12:21:33
URL: http://mayan.blogg.se/

Lämna en kommentar till mig här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Alla kommentarer är välkomna. Vad tyckte du om mitt inlägg?:

Trackback